Aggódó anya megosztja a figyelmeztetést Lip Plumper "Poison Kiss"

Aggódó anya megosztja a figyelmeztetést Lip Plumper "Poison Kiss"

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Főszerkesztő | E-mail

Amikor Marnie Jay Marx fiatal anya elvitte a fiát a fürdőből, azonnal észrevette a nagy, vörös kiütést, amely átvette négyéves arcának jobb oldalát. "Azt hittem, hogy egy pók vagy valami harapott, de nem, csak a méreg csókom volt" - mondta Marx. Nem sokáig tartott rá, hogy rájöjjön, hogy a tettes nem rovarriasztás volt, de valójában a csókok okozták, miközben készen állt a fürdésre. Marx azt mondja, mielőtt megcsókolta a fiát, először megpróbálta az ajkát, és nem vette észre, hogy az összetevők irritálódnak a bőrön.

Képek / Marnie Jay Marx

Az antihisztaminkiütés kezelését követően William bőre körülbelül 30 percen belül visszatért a normális szintre, de az érintett anya szeretett volna figyelmeztetni az ártatlan hibájára. Néhány nappal később Marx elment a Facebookhoz, hogy megossza a félelmetes eseményét másokkal. "Csak egy figyelmeztetés" - írta a The MakeUp Social Facebook oldalán egy bejegyzésben. - Ezzel a túlságosan szemmel látható ajkú injekcióval tette le az ajkamra, majd körülbelül 10 perccel később kissé megcsókoltam az én négyéves arcát.

Marx figyelmeztetése más, sminkes szerető anyukákkal rezonálta a fejét. Kihagytuk néhány bőr szakértőt, akik visszhangozták Marx figyelmeztetését, hogy vigyázzanak arra, hogy kire csókolsz, miután bármilyen terméket alkalmaztál egy plumping ügynökrel. "Az ajakraszterben található egyes összetevők a fahéj, a gyömbér, a menta és a capsicum, amelyek az ajkak felhalmozódásával irritáló típusú reakciót okoznak, növelve a véráramlást a vörösödéshez és duzzanathoz vezető területhez" - mondja a New York-i dermatológus Sejal Shah MD. . "Néhány ember gyakran észreveszi, hogy az ajkuk csípnek vagy viszketnek, amikor ezeket a termékeket alkalmazzák, jelezve a reakciót. Tehát nem meglepő, hogy a bőrre történő alkalmazása ezt a fajta reakciót okozta. "

Te is tetszeni fog: Van egy új módja annak, hogy tompítsa az ajkakat

A New York-i dermatológus, Lauren Levy egyetért azzal, hogy "bármely aktuális gyógyszer egy irritáló dermatitist vagy allergiás dermatitist okozhat a megfelelő egyénben. Lehetséges, hogy a rúzs egyik összetevője - egy vegyi anyag, tartósítószer vagy festék - ingerelte a gyermek bőrét "- mondja. "A helyes kezelés magában foglalja a termék elkerülését, a hideg sajtot, az antihisztaminokat és az alacsony erõsségû aktuális szteroidot."

Szerencsére a fiatal William jól van, és Marx azt mondja, hogy mindent együtt csinál az ajkakkal. "Ez volt az első alkalom, hogy még egy plumperet is használtam, csak egy véletlenszerű fogást a Mecca pultnál. Ma reggel, amikor felkészültem a munkára, láttam, és a dobozba dobtam, és arra gondoltam, mennyire örülök, hogy nem csókoltam meg a szemen vagy az ajkán - tette hozzá. "Úgy éreztem, figyelmeztetni kell olyan más anyákat, mint én, akik nem tudták, hogy ez megtörténhet."

Oszd Meg Barátaiddal

Kapcsolódó Cikkek

add